piątek, 10 sierpnia 2012

RECENZJA: Himalaya Herbals, Hair Loss Cream (Krem zapobiegający wypadaniu włosów, 100 ml)



+ zatrzymuje wypadanie włosów
+ stymuluje porost

- kiepska wydajność
- kłopotliwa aplikacja
- obciąża włosy
- wysoka cena
- średnia dostępność

Po ten produkt sięgnęłam dwa miesiące temu, kiedy wypadanie włosów osiągnęło stopień krytyczny. Kierowana desperacją wydałam na małą tubkę kremu 35 zł, co ewidentnie świadczy o mojej niepoczytalności w tym czasie ;) Ale każdy chyba zna to uczucie paniki, kiedy na szczotce znajdujemy wielkie kłęby włosów... Efekty stosowania zaobserwowałam po około czterech dniach - bardzo szybko, ale i tak do tego włosy zdążyły wyraźnie się przerzedzić.  
Krem bez wątpienia działa, ale sądzę, że relacja ceny do wydajności skutecznie go dyskwalifikuje. Producent zaleca stosowanie kremu na noc – jeśli po wieczornej aplikacji rano nie umyjemy włosów, będą przetłuszczone u nasady i oklapnięte. Samo nakładanie również jest kłopotliwe. Dlatego w najbliższym czasie na pewno nie sięgnę po niego ponownie.

Konsystencja: Dla mnie zdecydowanie za rzadka. Mało wydajna.

Aplikacja: Wymaga cierpliwości. Ja podnosiłam kolejno pasma włosów i wcierałam krem w skórę głowy.

Zapach: Delikatny, słodki i lekko ziołowy, moim zdaniem całkiem przyjemny.

Efekty: Rzeczywiście zmniejsza wypadanie włosów. Pojawiło się też dużo baby hair. Niestety, obciąża włosy, jeśli nałożymy go w dzień, stylizacja włosów może być nie lada wyzwaniem. 

3 komentarze:

  1. Skoro działa, to reszta jest zwykłym marudzeniem. Dostępność, cena, kłopotliwa aplikacja, wydajność, to wszystko są sprawy nie mające wpływu na działanie kremu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro kupuje się coś drogiego to lepiej żeby działało i było wygodne w obsłudze

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena nie zawsze idzie w parze z jakością, to też trzeba brać pod uwagę

    OdpowiedzUsuń